A kutat?k k?t csoportra osztott?k a megfigyelt gyerekeket, az egyik csoport tagjainak hetente h?rom j?cselekedetet kellett elv?gezni?k ?s feljegyezni?k, a kontrollcsoportba tartoz? gyerekek pedig azt a feladatot kapt?k, hogy jegyezzenek le hetente h?rom helysz?nt, amit megl?togattak. A kutat?s 400, kilenc ?s tizenegy ?ves k?z?tti ?letkor? ?ltal?nos iskol?s r?szv?tel?vel folyt. A v?ltoz?sok k?vet?s?hez a n?gyhetes vizsg?lat el?tt ?s ut?n is arra k?rt?k a gyerekeket, hogy nevezz?k meg azt az oszt?lyt?rsukat, akivel a legsz?vesebben venn?nek r?szt egy k?z?s feladatban.
A pozit?v cselekedetek form?j?t nem hat?rozt?k meg a szak?rt?k, a gyerekek ennek megfelel?en el?g sz?les k?rben jegyeztek fel kedvess?geket, sokan ?rtak olyasmit p?ld?ul, hogy meg?lelt?k az anyuk?jukat, amikor az fesz?lt volt a munk?ja miatt, de akadtak olyanok is, akik az eb?dj?ket adt?k oda valakinek, vagy egyszer?en csak felporsz?v?ztak otthon.
Nyomtatható változat |
Szólj hozzá |
Cikk továbbküldése |
« Vissza az előző oldalra |
|
Generali a Biztonságért Alapítvány bemutatása
Generali közlekedésbiztonsági projekt bemutatása