Nem ?rt tudni, hogy a toborz?ssal ?s kiv?laszt?ssal foglalkoz? szakemberek 91 sz?zal?ka futja ?t rendszeresen a p?ly?z?k Facebook profilj?t is, amikor ?j munkaer?t keres - der?l ki az online marketinggel foglalkoz? amerikai Reppler c?g tavaly ?v v?gi, 300 szem?lyzeti szakember k?r?ben v?gzett kutat?sb?l, ?s nem val?sz?n?, hogy Magyarorsz?gon sokkal alacsonyabb ez az ar?ny. A fejvad?szok ?s HR-munkat?rsak 76 sz?zal?ka a Facebook-, m?g 53 ?s 48 sz?zal?ka a p?ly?z? Twitter- ?s LinkedIn-profilj?b?l is vont le k?vetkeztet?seket Amerik?ban.
Az Egyes?lt ?llamokban a szakemberek 70 sz?zal?ka r?ad?sul m?r utas?tott el ?ll?skeres?t r?szben a k?z?ss?gi port?lon l?that?, olvashat? megnyilv?nul?sai miatt: p?ld?ul kompromitt?l? fot?k, kommentek, el?gtelen kommunik?ci?s k?szs?g vagy az el?z? munk?ltat? szidalmaz?sa, a r? vonatkoz? bizalmas inform?ci?k megoszt?sa miatt.
Nyomtatható változat |
Szólj hozzá |
Cikk továbbküldése |
« Vissza az előző oldalra |
|
Generali a Biztonságért Alapítvány bemutatása
Generali közlekedésbiztonsági projekt bemutatása